honey, i'm hooome!

Hej mina fina och bästa läsare!

Sitter hemma i min supersköna soffa nu, har precis varit ute i solen en stund och
pratat i telefon med snutteplutten. Ska ta mig en dusch nu och sedan göra mig
iordning! Har ju varit i Danmark hela veckan, har haft det sjukt bra där, men nu
när man väl är hemma så är man lika trött som vanligt, hate it :p

vet inte riktigt vad som händer ikväll? men innan jag åkte till danmark pratade
matilda om att vi skulle hitta på något idag (vet dock inte om hon minns det),
försöker få tag i henne nu så jag vet hur det blir.. inte det lättaste ;) haha..

Anyway, nu ska jag kila iväg och duscha. Ha det bra sålänge <3



bjuder på en bild från första dagen i köpenhamn! söt tjej.. eller inte :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lovar dig, att det är fanken inte lätt att få tag på dig heller stumpan ;)

2010-04-17 @ 12:37:57
Postat av: Michelle

hahaha, inte idag kanske. men alltid annars ;)

2010-04-17 @ 16:18:12
URL: http://itsmitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0