MYS

Hej på er sötnosar!

Sitter och väntar på att min kära pojkvän ska komma hem ifrån sin fotbolls-
träning just nu! Vi ska ha myskväll, kolla på film och äta morötter med dipp :)

Idag har jag varit i skolan, hade en lektion och sen prov, gick rätt bra ändå!
Sen var det massa projektarbeten som man skulle se osv.. :p
Var hemma vid 4tiden, och har bara suttit och latat mig.. orkar ingenting.

Anyway, ska ta mig en dusch nu och sen sätta mig i morgonrock och
mystofflor resten av kvällen.. göbragött osvosvosoovs.. :*


Bjuder på en bild från förra sommaren också, kolla mitt hår.. superkort!! :o
det växer som ogräs tycker jag.. måste klippa mig snart igen.. YES!


Kommentarer
Postat av: Tom

hur fan ser man ut i håret då??

2010-04-23 @ 00:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0