UHUUU!

Hej mina fina!

Sitter här i soffan med Micke och Daniel, dem kollar på hockey och jag försöker plugga!
Det går ju sådär måste jag säga :p Har varit på fotboll idag och chillat mest..

Imorgon blir det skola till tre, sen får vi se om det blir stan en runda, känns som att jag
inte riktigt har tid med det just nu igentligen, men mååååste ha mina skor snart alltså!

bjuder på två "fina" bilder på mig idag, snällt av mig väl?


So love me like you used to,
When our love was brand new.
And darlin' when we're through,
You can love me again.
And hold me like you want to,
Instead of like you have to.
Love me like you used to love me,
When you used to love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0