SNART BEGER VI OSS!

Hejhej!

vart i skolan idag, eller ja.. i hälsanshus! Hade core (mag&ryggträning), efter
det var det dags för kick 'n box, och sist men inte minst dans - zumba! skojit.

Efter detta fikade jag med min kära mor, och sedan åkte jag till stan med daniel.
Fick ett par jätte fina skidglasögon av honom! tack <3  (bild finns längre ner)

NU håller jag på att packa det sista och ska snart bära ut det i bilen.
Om några timmar beger vi oss mot IDREE!!!!!



Bild på mitt nyfärgade&klippta hår för er som var intresserade.


Ni får även en "dagens outfit".


och sist men inte minst en bild på mina vackra brillor!

Anyway, måste fixa det sista nu. PUSSS PUSS!!!


Följ oss genom idreresan på bloggen http://ritb.blogg.se
vi ska försöka uppdatera den varje dag, Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Kan du följa min blogg i bloglovin? xD

2010-02-06 @ 19:55:18
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0