genom 2009!

Hej bloggen!

Gårdagens fest började kanonbra, men slutade i katastrof.. Tänker inte
gå in på några detaljer men det var en sjukt jobbig kväll må jag säga ;(

Anyway.. Tänkte lägga in bilder på mig under 2009, hur jag förändrats osv.
Here you go (tryck på bilderna för att se dem i större format) :

Januari:

började slinga mitt bruna hår.

Februari:

ännu mer slingor, och vi fick hem vår kissebebis. :)

Mars:

slinga mer mer mer

April:


Maj:


Klippte av allt mitt hår.

Juni:



var allmänt ful.

Juli:


Färgade håret brunt igen.

Augusti:

håret börjar växa ut igen!

(hittade inga bra bilder från september&oktober)

November:


December:

(extensions)

SÅDÄR, nu ska jag gå ut och röka lite.. det förtjänar jag!
hejdå, och puss på er fina fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0