lovers!

Tju!

Sitter och dricker lite kaffe just nu och kollar på tv, väntar på att Daniel ska komma
hem så vi kan äta. Börjar bli sjukt hungrig nu :(( brr.. Anyway! Var i skolan idag som
ni vet, gick på varenda lektion, känner mig sjukt stolt! Fick även reda på att jag inte
behöver hata min lärare längre, fick inte IG som jag trodde, utan VG ;) great!!!!!

Tog precis lite bilder också, ingen blev direkt kanon men ni får ett smakprov här:


Nu kom daniel hem, uppdaterar senare igen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur du sminkar dig? :)

2010-01-20 @ 18:33:10
Postat av: michelle

Kul förslag! självklart skulle jag kunna göra det :) Antar att du menar i bilder, fixar det i veckan. :)

2010-01-20 @ 20:34:04
URL: http://itsmitch.blogg.se/
Postat av: okef

Vilken hårfärg har du?:)

2010-01-22 @ 11:17:09
Postat av: michelle

det är vanlig mellanbrun! :)

2010-01-25 @ 19:56:22
URL: http://itsmitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0