old times!

Åh..


Önskar verkligen att man kunde spola tillbaka tiden ibland..

Hittade den här bilden igår!
Den är från mammas och min kretaresa som vi gjorde en sommar då syrran var på
språkresa.. Tror jag var 11 år då! Träffade en sjukt snygg norsk kille som jag blev
störtkär i.. Stackars mig! Lämnade en lapp till honom i baren dagen innan mamma
och jag  skulle åka hem och bekände mina känslor för honom.. hahaha! han var säkert
17-18 år och jag var 11-12.. Sjukt nog så smsade han mig och verkade som att han
var lika intresserad av mig som jag var utav honom :p vi ringde till varandra lite då och
då, men det blev ingen träff eller något då jag tyckte det var så sjukt svårt att förstå
vad sa :p hahahhaa.. underbara tider! tänk om kunde fått vara liten igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0