sooo adorable!

Hej igen!

känner mig helt kass för att jag inte uppdaterar oftare än vad jag gör.
Men jag lovar att det kommer bli mer nu när skolan börjar osv, då har jag
nog mer att skriva om och så om ni förstår ;)

Anyway.. idag har jag inte gjort någonting alls, kollat på två filmer och
sedan tvättat färdigt all tvätt (nästa iallafall). Har även lagat till wook med
ris idag ;) mhmhm så jääkla gott.

Imorgon är det skola igen iallafall, känns inte helt okej.. har ångest :(
Men det ska bli skönt att få träffa alla mina efterlängtade vänner igen!

Nu ska jag ta ut sista maskinen tvätt
see you later guys <3



Jag längtar så sjukt mycket till fredag, då hämtar vi dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0