sry lovers

Hej snyggingar!

Jag vet att jag har varit ifrån bloggen ett tag nu, men har hänt rätt mycket på senaste
tiden så har inte känt att jag haft tid för det.. Sry 'bout that! :) Anyway.. vad har hänt?
Helgen, var hos matilda i fredags, tog det lugnt och hade mys, lördag-upp tidigt för att
gå på fotbollscup och sen vid 3 åkte vi hem till mig, jag, matilda, simone och sofie, gjorde
oss iordning och sen började vi förfesta lite (hade fest)..
Orkar inte gå in på några detaljer om kvällen, var sådär kul!

IDAG har jag varit i skolan (HELA DAGEN), ovanligt. Hade prov som jag inte övar på,
men tror det gick rätt bra ändå. Kändes så iallafall.. Var hemma vid 5, löste lite korsord,
vilket jag fortfarande gör, äter även morötter och dipp, sjukt gott ;) Hehe..
ska återgå till det nu, tjoooo!


bjuder på en inte så charmig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0