wonderful!

Hej igen sötnosar!

vet att jag lovade er bilder idag, men jag har faktiskt haft fullt upp nästan hela dagen..
Så det får bli någon annan dag i veckan när jag har mer tid!

Idag har jag iallafall spenderat min dag med löken, tom och daniel. Vi har ätit lasagne
och kolla på into the blue 2, mysemysigt.. Nu funderar jag på att gå och ta en dusch
och sedan lägga mig i sägen och glo på någon film kanske, börjar bli trött :(

Upp tidigt imorgon, spinning vid halv 9 och sen tillbaka till skolan för lektioner till 4.
inte helt okej måste jag säga :( brr.. Anyway, på torsdag ska jag till frisören, klipp
och färg
, hur det blir får ni se då :p hehe, och på fredag beger vi oss till idre.
Hela gänget!

Ni kommer ha möjlighet att följa oss genom bilder/filmer på den nystartade
bloggen http://ritb.blogg.se - Röj in tha böj - on tour! ;)



Bjuder på en bild ifrån i somras, underbara sommardagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0