Godmorgon!

vaknade vid 6 idag, gick upp och började göra mig iordning. Sofie skrev att hon
försovit sig.. Och jag kände verkligen inte heller för att gå på idrotten idag
(vilket vi hade första lektionen) för jag fortfarande är dålig i halsen, så vi struntade
i det.. Nästa lektion började vid 10, så då skulle jag tagit 9 bussen till skolan,
men sen nu så fick jag ett sms ifrån sofie där det står att vi inte har någon turism
idag, så vi börjar inte fören halv 1.. Vilket resulterar i att jag kunde tagit 12 bussen
till skolan idag, och fått mig en rejäl sovmorgon!!! :( pissss.

jaja, ska lägga mig framför tvn nu.. lär inte kunna somna om :(


Bjuder på en bild från i lördags. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt med sovmorgon! :-)

2010-03-08 @ 10:07:14
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0