Härlig dag! 18+

Hej gullenötar!

Idag var det en slapp dag i skolan, hade bara två lektioner sen vid 12 fick jag
skjuts hem utav syrran. När jag kom hem så åkte Daniel och jag till Vetlanda,
skulle handla mat, resulterade i att jag kom hem 700kr fattigare.. helt sjukt vad
mat kostar mycket :p hm.. jaja, det är sånt man får stå ut med när man inte
bor hemma längre helt enkelt.. brr, pengarna räcker fan inte länge alltså :p


Nu ska vi ut och grilla i det fina vädret (som snart försvinner dock).. Har vart
så sjukt nice ute idag, gick runt i linne, så jäääävla awesome ju! :DDD
Så idag inviger vi grillsäsongen för året, låter väl bra va? ;)

En sån här ska jag inhandla mig snart, sjukt söt ju:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0