HOJOHOJ!

Hej eller så!

Gårdagen var helt okej, men ändå inte så bra som vi hoppats på.
Måste ändå tacka min syster och matilda för att dem var här och
underhöll mig! Jag hade kul så länge jag var med er :'*

Anyway, vi var ju på fest som ni vet.. Kom hem runt 2 tiden?
Var helt crazy här hemma.. tänker inte gå in på några detaljer om det,
matilda och syrran vet ;) "scary shit"

Haha.. idag mår jag faktiskt helt okej, inte bakis för fem öre..
Sitter och dricker kaffe med pucko i (mjölken var slut), GOTT! ;)

hmm.. bilder från igår slänger jag upp senare, håll utkik!
nu blir det film med muts och daniel. hejhej!



saknar min linu också.. massor :(
(snygg bild, ni behöver inte mobbas)

Kommentarer
Postat av: linu

hahaha fan vad söt bild michan! saknar dig också, hur mycket som helst.<3

2010-03-07 @ 14:24:37
URL: http://liinu.blogg.se/
Postat av: michelle

visst är den söt ju! :)

men i veckan Måste vi ses lina, så är det bara <3

2010-03-07 @ 17:28:14
Postat av: michelle

visst är den söt ju! :)

men i veckan Måste vi ses lina, så är det bara <3

2010-03-07 @ 17:28:15
Postat av: linu

jag ser ut som en svullen gris. (y)

ja det måste vi punkt slut!

2010-03-08 @ 09:49:51
URL: http://liinu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0