Min helg!

Hej lovers.

Vet att jag suger på att uppdatera min blogg om helgerna.. :(
men så äre. I fredags var jag i stan och åt på båten med fredde, erik,
elin, veronika och daniel. Efter det åkte vi och bowlade :)
Bilder kommer sen, samt en liten film. haha! :p

På lördagen kom lina till mig, vi gjorde inte så mycket.. men det behövs
inte för att lyckas ha kul med den bruden :p haha, på kvällen blev det
myskväll med melodifestivalen och lite dricka. braooo!

Och igår.. igår var det rätt lugnt.. var i växjö och handlade på baguett-
huset, sen hem och hade mys framför tvn med morötter, dipp och fina
pojkar som höll mig sällskap..


erik och jag på bowlingen!

pussseee <3

Kommentarer
Postat av: elin

haha, jag dör!! Ska du släppa filmen?! :D

2010-03-15 @ 20:19:30
URL: http://elinemanuelsson.devote.se/
Postat av: Anonym

hahaha, självklart ska jag göra det elin :D

2010-03-15 @ 20:45:49
URL: http://itsmitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0