sry

Alltså jag förstår inte det här med lackleggings? I min mening så är det inte
ens snyggt längre! Jag kan erkänna att när lackleggingsen blev mode så var
jag bara tvungen att ha ett par, men nu fattar jag inte varför..

Många använder det till vardags&fest? hrm.. jag tycker att det är helt okej att
ha det om man ska klä upp sig lite extra, men jag förstår mig inte på
folk som går med det på vardagen? Tycker det ser så sjukt ut.. och för det
andra så blir det så jävla uttjatat när man ser dem hela jävla tiden.

Lackleggings är dissade från min sida!



Förlåt till er alla som använder det varje dag, ni behöver inte ta illa upp.
ni får klä er precis hur ni vill och alla kan ju inte tycka likadant ;)


Kommentarer
Postat av: Hoho

Då är det ju lika fult med vanliga strumpbyxor eftersom det är mycket vanligare att gå med sånt ;D

2010-05-02 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0