Back on track!

Hej på er!

Hade tänkt börja blogga lite smått igen :) Kommer dock inte bli lika mycket upp-
dateringar som innan då jag knappt är hemma om dagarna längre.. :p Praktik på
Kappahl måndag-fredag (10-18), torsdag-lördag (jobb), och så ska jag
eventuellt även få ett kvällsjobb framöver också.
Men vad gör man inte för pengar? ;)

Har vart på Kappahl idag också, var helt slut.. :o men det funkade, fick sluta lite
tidigare idag.. Så var hemma vid halv 6, rätt skönt! :) Nu blir det snart pizza
med Daniel och löken (fet som vanligt).. Sen chill resten av kvällen, orkar
inget annat idag. Höhöhö... 

Bjuder på en supersmexig bild också. Here you goooo!



Kommentarer
Postat av: Anniiiiiiiiesmichelle

Det där var de roligaste jag sätt :p HAHAHA Tur att jag fick fånga de på bild :D <33

2010-10-05 @ 21:54:02
Postat av: Anniiiiiiiiesmichelle

haha underbar bild, tur att jag fick med hela dig :D <3<3

2010-10-05 @ 21:54:53
Postat av: Michelleeeeeesannie

Hahaha, Du är en så oerhört bra fotograf anniiie. Du har inte funderat på att bli proffs?;)<3

2010-10-05 @ 22:04:46
URL: http://itsmitch.blogg.se/
Postat av: Anniiiiiiiiesmichelle

Hahahahahah, ja verkligen.. Tror inte jag satsar på det faktiskt, för du ser ju bara vad som hände med din nacke :p HAHA <3<3

2010-10-06 @ 13:23:41
Postat av: Michelleeeesannie

Hahaha, truetrue! ;) det var Inte okej!! :p<3

2010-10-06 @ 20:51:24
URL: http://itsmitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0