Kappahl, fika och såånt.

Hej på er!

Min dag började på Kappahl, har vart så sjukt trött idag. Tror jag håller på att bli
sjuk igen. Denna jävla hals tar verkligen kål på mig :s orkar inte mer!..
Aja, vid lunchen kom Matilda in till Vetlanda, så vi lunchade och snackade lite.
Sen blev det praktik igen. Slutade vid 5, och då hängde hon med mig hem.
Nu har hon dock åkt igen.. blä :( sitter och kollar på Plastikkirurgerna just nu,
och väntar på att daniel ska komma hem..

Jaja, nu blir det dusch och sen chill.

FIN BILD VÄL?



Kommentarer
Postat av: Anniiiiiiiiesmichelle

Jag borde kanske bli fotograf :p

Tar ju de mesta snygga bilderna på dig :* HAHA

<3

2010-10-07 @ 00:40:30
Postat av: ADn

Uppdatering!!!!

Mer bilder!!!

Bra blogg!!!

2010-10-14 @ 04:32:31
Postat av: Suz

JAAA UPPDATERING SIS!

2010-12-13 @ 22:24:02
URL: http://suzs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0