Hatar detta!

Hej på er sötnosar!

Känner att det enda jag gjort de senaste dagarna är att klaga på hur jag mår..
Haha, och det kommer jag fortsätta med.. Tills jag blir frisk ;) Så stå ut.

Anyway, vaknade sent idag, som alla andra dagar, höhö... Tog en lång och skön
dusch, så nu är jag lite fräschare.. Ska snart fixa lite käk och KAFFFEEE, jag
överlever inte utan mitt kaffe idag känner jag..

ÅHHH önskar jag vore frisk så jag kunde åkt in till stan när det är sånt här fint
väder.. Hade satt mig på någon uteservering någonstans och myyyst..

Aja, nu ska jag jobba vidare på att bli frisk (vilket dock inte funkar)..
Blir bara värre för varje dag som går, läkaren på måndag? JÄÄ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0