jag älskar er också!

Tjatja!

Sitter i soffan med en filt och myser, kollar på idol och väntar på min pojk.
Har varit i skolan idag som ni vet, och sen åkte jag hem, bytte om och
sedan åkte jag och Daniel in till stan. Köpte det han skulle ha, och lite nya
blommor och krukor till lägenheten, loove it.
Sen var han så söt så han köpte världens mysigaste tröja till mig.
Den var jätteeeefin, ni ska få se den imorgon. :)

NUUUU ÄR DET REKLAM SÅ JAG SKA FIXA NÅTT ATT ÄTA.

Bjuder på en bild från idag på morgonen, jag är så seriös och jag älskar det!
(anledningen till att jag är så röd i ansiktet är att jag gjorde fel när jag
ändrade ljuset i kameran, förlåt mig för detta, höhö)




Kommentarer
Postat av: Anders Andersson

ja du man hade ju kunnat hoppats att det var mig du skrev om där gumman :)

2010-09-11 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0