SHIT!

Jag bloggade knappt något igår, och inte idag heller :(

Förlåt mig dåå.. Men igår har jag faktiskt en bra anledning till att jag inte
bloggade.. Åkte på fotbollsmatch vid 3 tiden, min älskade pojkvän spelade.
15 minuter efter jag kommit så springer Daniel ut från mål (han är målvakt)
och ska rensa bort bollen, springer in i en annan kille och båda blir liggandes.
Detta slutar med att jag och Löken får köra in Daniel på akuten, kom inte
hem fören vid 10 på kvällen, det var dock inget allvarligt med honom..
Han får ha kryckor ett par veckor bara, haha.. stackarn :(

Och idag har jag haft fullt upp med att vara sjuk och umgås med annie!

En bild på mig och min pojkvän när vi var på kreta, länge sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0