SJUK, igen....

Var så glad i helgen att jag började må bättre.. Gick till skolan i måndags
och mådde hyffsat bra. Igår kände jag mig krasslig men tänkte inte att det
gjorde något att gå till skolan. Vid halv 12 får jag världens attack och mår
skitdåligt.. Bestämde mig då för att åka hem.. När jag kom hem hade jag
feber och nu idag sitter jag här och mår skit..
Fått tid hos doktorn imorgon vid 08:40.

Åhh.. Förlåt förresten för dålig uppdatering, men jag har inte mått så bra! :(
Bjuder på dagens outfit idag, hahaha.. Mjukis och tubtop.



Kommentarer
Postat av: hothot

The perfect body! Damn!

2010-09-22 @ 22:22:36
Postat av: Ha Dadde

fan va stora bröst du har, älskar dig, slut

2010-12-27 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0