dagens!

Nu är jag hemma ifrån skolan. Har vart det ett tag.. Mår sjukt dåligt ena stunden och
sen  helt plötsligt så mår jag bättre, som idag när jag satt i klassrummet och
blev så sjukt yr och det flimmrade sig i ögonen på mig. SJUKT IRRITERANDE,
bli sjuk eller bli frisk kroppen!

förresten.. kom till skolan tidigt idag för att vara duktig, och så visar det sig att det
inte är någon lektion fören vid klockan 10. Det var ju också hemskt givande. NEJ!

Nehe, nu ska jag göra något annat. typ. kolla på tv.
Såhär ser jag ut idag.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej Vill du bli dagens blogg? kommentera mitt inlägg om du vill va med:)

2011-02-07 @ 14:24:01
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0