Long time!

Hey, it's been a long time since we last spoke.

Mitt liv har iallafall vart rätt fartfyllt och jag har haft mycket att fundera på.
Men det behöver vi inte gå in på nu. Så, vad har jag hittat på hittils idag?
Jo, jag har varit hos Helene med Daniel och käkat lunch, sen åkte jag hem
och kollade på Oprah, och den SJUKT snygga Ricky Martin! Det är lustigt
att jag inte sett hur snygg han är tidigare.. Damn säger jag bara, haha!

Ja, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och städa lite, får se om jag behöver
jobba något idag, annars får det bli lite plugg också så jag har det klart ;)






Kommentarer
Postat av: Suz

Såg också på Oprah då när Ricky var där :) Har inte tänkt på hur snygg han är egentligen :S Synd bara att han har kommit ut, haha.

2011-02-22 @ 13:02:01
URL: http://suzs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0