SOFIE <3


Jag spenderade två dagar utav min helg med världens bästa Sofie.
Lördagen var vi på handboll, och sen efteråt åkte vi hem till henne och färgade
hennes hår (även min finaste syster Suz var med), sen åkte Sofie och jag hem
till mig och började supa, somnade runt 3 någongång.
Söndagen var en chill dag, vi tog massa sjuka kort och spelade in fula filmer.
Sen åkte vi ut på sjön med polon och sladdade runt, sen fick vi i uppgift
att fotografera när brandmännen drog upp en motorcykel som kört genom isen.
Det tog tid, och det var jättekalllltt :( men det var förövrigt en mycket fin helg

TACK BABY! <3


Kommentarer
Postat av: soooofieieieie

TACK själv moffen, tycker om att va med dig! och jag gillar våra snygga bilder vi tog haha, PUSS <3

2011-02-22 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0