Dag 05 - Vad är kärlek?

VAD ÄR KÄRLEK?

Jävligt svår fråga måste jag säga. Vet inte om jag är den bästa personen att svara på
det.. Men ja.. Kärlek för mig är min familj, mina vänner och min pojkvän. (ojdå).
När en person kan få dig att må bra bara utav att vara närvarande, eller när en
person kan få dig att le bara genom att vara, då är det kärlek.. Äkta!

Kärlek är något av det finaste jag vet, och det finns ingen känsla som kan göra så
ont men samtidigt vara så behaglig som kärleken. Kärlek har gjort mig både ont och
gott, men har man tur, och om man ger sin kärlek till de som verkligen förtjänar det
så kommer det göra en gott..

Love is what i'm looking for. Blablabla..




Kommentarer
Postat av: Jag

De snygga sugmärket i pannan.:P

2011-01-18 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0