Dag 07 - Min bästa vän!

Ja, jag får väl försöka mig på det här.. haha..
Jag kan säga så mycket som att jag har många "bästa" vänner, har
många som står mig sjukt nära och som jag kan lita på.

Men min bästa vän måste jag ändå säga är Matilda Karlsson.
Eller som hon heter för mig, Mackan ;)

Anledningen till att jag kallar henne min bästa vän är att vi kompleterar varandra
så bra. Vi har mycket åsikter som vi delar, och när vi är tillsammans så är vi så
sjukt bra! Finns nog inga bättre..

Har känt matilda sedan jag var liten, sen dagis ungefär.. Och vi har alltid stått
varandra nära.. Vi har ställt upp för varandra i vått och torrt, och så kommer
det förhoppningsvis att fortsätta.. Vet inte om jag kan säga så mycket mer.
Hon är iallafall sjukt värd att bli kallad bästa vän, och jag älskar henne.


matilda och jag på midsommar -10.




Kommentarer
Postat av: mackan

Världens underbaraste Micke, helt klart.

Älskar dig bästa vän<3 / Mackan

2011-01-23 @ 20:36:53
URL: http://matildaakarlsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0