Godkväll!

Hej på er!

Sitter just nu i soffan och halvsover, bredvid mig ligger min fina Sofie, även hon
verkar rätt trött (kors i taket). Haha.. Idag har vi vart i skolan, det var "kul" som
vanligt. Åkte hem och  drack lite kaffe med Annie och snackade lite, åkte sen vidare
till jobbet. När jag slutade kom Sofie :)

Vi har inte gjort något vettigt alls idag faktiskt, mest legat framför tvn och varit
fula. Det brukar vi vara :D Ni ska få se en bild som bevis, varsågoda:

(bilden är från i sommras när vi var i Västerås)

Haha.. söta tjejer. Hm, jag suger på att blogga.. så jag lägger ner nu tror jag (för
idag alltså). Ska nog snart gå och lägga oss, upp tidigt imorgon för skola.
SOFIE SKA BO HOS MIG TILLS PÅ FREDAG, wihoooooooo!

Hejdå på er då då då då dådådådååd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0