Hej!

Hej gott folk!

Shit, det här var ett tag sen jag gjorde.. Uhm, har nästan glömt bort "hur" man bloggar?
Jaha, får väl berätta lite om min dag hittils. Vaknade vid 9. Gick upp och började göra mig
iordning. Det var svinkallt och jag höll på att frysa ihjäl, tror att våra hyresvärder tycker
att vi använder för mycket värme eller något för de verkar ha stängt av den helt?
Intressant? nej.. Eh.. Åkte till skolan strax innan 11. Hade en lektion, åker hem vid halv 1.
Sandra åkte med.. Nu sitter jag i min soffa och kollar på tv, skittrist!

Fick ett ryck att börja blogga igen? Hur kommer det gå? Troligtvis åt helvete..
Jag går i skola om dagarna och jobbar om kvällarna, resten av tiden brukar jag
vanligtvis ägna åt att plugga. Men vafan, någonstans på dagen borde jag ju ha tid att
lägga in ett inlägg här så ni vet hur mitt liv ser ut idag. Eller? Det återstår att se.

Får väl bjuda på någon form av bild också (då jag vet hur tråkigt inlägget blir utan)..
Så here you go.. Bjuder på en bild där jag är sketfull på oléo. Gräjt suxxxes?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0