IKEA!

Heeeeeeej igen!

Tänkte berätta lite om min dag för er.. :) Vaknade vid 9 tiden och gick upp och
tog mig en dusch, gjorde mig sedan iordning lite snabbt för att åka till Ikea
(som jag skrev tidigare).. Spenderade ett par timmar där inne, och det blev
dyrt för "miljonären" idag.. Haha. Fick med mitt ett barbord hem, ett soffbord,
barstolar, småprylar till lägenheten m.m.m.m.m. Men jag är nöjd med mina
inköp :) Blir jättefint här hemma nu. Ska fixa bilder till imorgon (förhoppningsvis)
annars blir det någon annan dag.
Kom hem för några timmar sen, och började installera de nyinhandlade
varorna. Nu sitter jag och dricker kaffe med löken, fast nu blev det visst
rökpaus för vår del. Haha..  sedan blir det sängen.. Upp vid halv 6 imorgon!


(lånad bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0