Jobbet!

Hej igen!

Snart ska jag bege mig till affären och inhandla lite mat.. Sedan blir det hem en sväng
igen för att äta, och sedan bege mig ner till jobbet! .. Jobbar ju kväll på Gjuteriet här
i Klavreström. Riktigt fett jobb, sånt här får jag göra varje dag:

 
HAHA, gick ni på det? Jag kommer inte ens i närheten av detta! :(
Nej.. Jag blackar faktiskt. Säger det er något? Nej.. Jag målar sand (hård sand) och
sedan tänder jag eld på det.. kan man säga.. Fast det är ändå inte riktigt hur det går till!
Jaja, ni som är intresserade får helt enkelt åka ner till Klavres gjuteri och kolla ;)

HEJDÅ PÅ ER!
(nödvändigt inlägg? Nej, det var inte meningen så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0