Min första kärlek.

Godkväll :)

Ja, idag står det på min "lista" på saker att skriva om att jag ska berätta för er alla
om min första kärlek.. Hm, det låter som en svår uppgift. Jag vet inte "vilken" jag ska
ta. (Det där lät kanske fel, men.. låt mig förklara lite bättre)
När jag gick i lågstadiet var jag ooooerhört kär i en kille (som dessvärre inte hyste
samma känslor för mig), denna kärleken höll i sig i flera åår, och jag var så ledsen
över att jag aldrig "fick chans" på honom. Alla som känner mig någorlunda väl vet
nog vem det är jag pratar om, så jag nämner inga namn. Haha..
Men jag vet inte om detta kan räknas som en första kärlek i och med att den aldrig
var besvarad? Hm.. I annat fall så träffade jag min "första kärlek" när jag var 12 år,
jag skulle precis fylla 13, och det var sommarlovet till att jag skulle börja 7an.
Han var 18 när vi träffades om jag inte minns fel, och vi ville inte gå ut med vårt
förhållande för det var många som ansåg att vårt förhållande var "fel"..
Detta förhållandet varade i 3 hela år. Vi var förlovade i typ en vecka, sen gjorde jag
slut. Jag vet inte om jag kan säga att detta var mitt mest lyckade förhållande.
 Vi sårade varandra ganska hårt båda två, och tiden vi hade ihop har
satt djupa spår i mig, (även detta vet de flesta nära vännerna till mig om).
Men förövrigt, han var min första kärlek, och jag gav allt för denna killen..

Räcker detta som förklaring? Eller vill ni veta mer?
If that's the case, just say so!


Denna bilden får duga för nu, osminkad och söt.


Kommentarer
Postat av: Emelie Forsberg :)

Fin blogg! :)

2011-01-13 @ 21:01:03
URL: http://mjjaaoow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0