Mina föräldrar

Puh.. nu var det visst dags att berätta lite för er om mina föräldrar.
Börjar med att visa er bilder på dem.



Mina föräldrar är de finaste människorna i världen.. Jag beundrar de båda två, fast på
olika sätt. De är så specilla och de är så otroligt underbara människor..
Min pappa bor i Motala med sin nya flickvän och han jobbar för Siemens. Hans jobb 
består av att åka runt i olika länder varje vecka för att utbilda folk på andra Siemens
fabriker. Otroligt! Min mamma bor i Älghult med sin nya kille, hon jobbar inte för
tillfället, hon har vart sjukskriven sen jag var liten.. Däremot så har hon börjat
plugga nu. Hon pluggar till Redovisningsekonom på KY-utbildningen i kalmar.
Och detta är ett otroligt stort steg för henne (tror jag) haha. Och jag är så
otroligt stolt över henne för att hon tog det steget, så länge som hon har velat
göra någonting men aldrig vågat eller orkat.. Min mamma är världens starkaste
person, psykiskt alltså. Hon har fått stå ut med mycket, men ändå har hon
orkat, och mycket tror jag att hon har gjort det för mig och min syster.
Hon har alltid kämpat för oss.. Likaså min far.. Jag har alltid varit pappas flicka,
dock träffas vi inte så ofta längre i och med att han bor en bit bort och även
pga att han sällan är hemma. Väldigt tråkigt.. minns så väl när han flyttade,
hela mitt liv rasade samman..

Men iallafall, jag har världens underbaraste familj. Det finns inget jag inte skulle
göra för deras lycka. Jag vill kämpa för dem, så som de har kämpat för mig..
Jag älskar dem, utav hela mitt hjärta.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0