Morrn!

Godmorgon folket!

Sitter vid vårt nya barbord och njuter av en god frukost samtidigt som jag
tittar på Jims värld och skriver lite i bloggen :) Om en stund åker jag vidare
till Åseda för lite skola. Får det nya schemat idag så vi får hoppas att det är
bättre än det tidigare :) ..

Förresten.. Min pojkvän lämnade mig idag :( Han ska åka till Revinge för någon
brandmanskurs? haha.. Han kommer vara bort i 2 veckor (Bortsett från helgerna,
för då kommer han hem). Saknar honom redan, och han har bara varit borta i
ett par timmar.. Världens bästa och finaste pojkvän, jag älskar dig!

Nu ska jag bege mig. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Suz

Får jag hälsa på när jag är ledig dååå?

2011-01-17 @ 15:37:28
URL: http://suzs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0